جستجو...

هادی شهر بابلسر

از هادی شهر چه می دانیم؟هادی شهر، یکی از شهرهای استان مازندران است که مرکز بخش رودبست شهرستان بابلسر است. شهر هادی شهر با ادغام دو روستای همجوار میر
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

هادی شهر بابلسر

از هادی شهر چه می دانیم؟

هادی شهر، یکی از شهرهای استان مازندران است که مرکز بخش رودبست شهرستان بابلسر است. شهر هادی شهر با ادغام دو روستای همجوار میربازار و کیخامحله به یک شهر به نام هادی شهر تبدیل شده‌است و نماینده پیشین ولی فقیه در استان مازندران آقای هادی روحانی در این شهر متولد شده‌است. هادی شهر با دارا بودن دانشگاه پیام نور شهری دانشگاهی نیز محسوب می شود.

 

جغرافیای هادی شهر

هادی شهر مرکز بخش رودبست شهرستان بابلسر است. بخش رودبست دارای یک شهر به نام هادی شهر و دو دهستان به نام دهستان پازوار و دهستان خشکرود هست. هادی شهر به رودخانه بابلرود متصل است که این رودخانه مرز بین کله بست و میربازار را تعیین می‌کند. هادی شهر از یک سمت به بابلسر و از سوی دیگر به شهر امیرکلا از شهرستان بابل متصل است.

 

جذابیت های توریستی هادی شهر

قدمت روستای میربازار به حدود 400 سال می‌رسد و منطقه ای تاریخی محسوب می شود. امامزاده حسن نیز در شهر کله بست وجود دارد و امام زاده هشتاد و دو تن (ابراهیم و اسماعیل) در دهستان خشکرود واقع شده است.سه شنبه بازار میربازار با قدمت چند صد ساله و بازار جدید روز کوثر در این شهر قرار دارند. از طرف دیگر جاذبه های طبیعی بکر این شهر، به مانند بسیاری دیگر از نقاط کمتر شناخته شده منطقه، می تواند محل توجه توریست ها و سرمایه گذاران باشد. 

مسیر دسترسی به هادی شهر

هادی شهر در حاشیه محور اصلی امیرکلا به بابلسر واقع شده و از طرف دیگر به جاده فرعی اما کاربردی بابلسر به آمل (متصل به جاده سپاه دانش) نیز راه دارد. آسان ترین راه برای رسیدن به هادی شهر، ورودی اصلی آن است که در جاده بابلسر- امیرکلا واقع شده.  

 

خرید ملک در هادی شهر

هادی شهر با دارا بودن جاذبه های طبیعی مانند دشت های فراخ و زیبا، باغات میوه و رودخانه ای که از دل آن می گذرد، می تواند برای علاقه مندان به طبیعت و خریداران ویلا منطقه ای جذاب باشد. همچنین دسترسی آسان به این منطقه و در عین حال بکر بودن آن می تواند به ارزشمندی آن برای سرمایه گذاری های بلند مدت بیافزاید. برای خرید ملک در هادی شهر مشاوران ما در کنار شما خواهند بود. 

 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر