جستجو...

درویش آباد سرخرود

درویش آباد سرخرود کجاست؟ درویش آباد، روستایی است از توابع بخش سرخرود شهرستان محمودآباد در استان مازندران است. این منطقه در کناره های ساحل دریای
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

درویش آباد سرخرود

درویش آباد سرخرود کجاست؟ 

درویش آباد، روستایی است از توابع بخش سرخرود شهرستان محمودآباد در استان مازندران است. این منطقه در کناره های ساحل دریای کاسپین و واقع شده و از مناطق برند و رو به رشد شهر سرخرود محسوب می شود. درویش آباد روستایی توریستی با دسترسی های عالی به مراکز رفاهی و دریا است.

 

موقعیت جغرافیایی درویش آباد سرخرود

درویش آباد از روستاهای دهستان دابوی شمالی محسوب می شود که در غرب سرخرود واقع شده است. این منطقه از شرق به منطقه چاکسر، از شمال به سواحل دریای کاسپین و از جنوب به جاده اصلی سرخرود منتهی می شود و ورودی اصلی آن هم از جاده سرخرود به محموداباد است. 

 

خرید ملک در درویش آباد سرخرود

درویش آباد منطقه ای توریستی در شهر خوش ساخت و مهندسی ساز سرخرود است. قطعا تا به امروز درباره شهر سرخرود و ویژگی های منحصر به فرد آن زیاد شنیده اید. باید گفت که درویش آباد نیز به مانند سایر بخش های سرخرود در طول سالیان گذشته شاهد پیشرفت چشمگیری بوده و به محلی جذاب برای شرمایه گذاری و خرید ویلا در سرخرود تبدیل شده است. نزدیکی به مجموعه برند خانه دریا، وجود مراکز رفاهی و تفریحی، دسترسی آسان به سواحل خزر، نزدیکی به پارک جنگلی شهدای ملاکلا، ساخته شدن مجموعه های ویلایی و مجتمع های ساحلی شیک، به روز و برند در این منطقه و از همه مهمتر، ساخت اصولی و قیمت مناسب ویلا در درویش آباد سرخرود، همه و همه دست به دست هم داده اند تا خرید ملک در درویش آباد سرخرود را برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در شمال جذاب و جذاب تر کنند. جدا از امکان خرید ویلا، درویش آباد از آن نقاط سرخرود محسوب می شود که امکان خرید زمین و ساخت ساز در آن نیز شرایط آسان تری دارد.  

 

راه های دسترسی به درویش آباد سرخرود

برای رسیدن به درویش آباد سرخرود از سمت فریدونکنار و از طریق بلوار بهار به غرب برانید. پس از ورود به جاده سرخرود-محمودآباد و پس از عبور از شهرک های امیر سالار و گلزا، در سمت راست خیابان به خیابان ورودی درویش آباد بپیچید و وارد این منطقه شوید. 

 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر