جستجو...

اجاره ویلا در دریاکنار

دریاکنار شهرکی با اصالت و نمونهدریاکنار یکی از قدیمی ترین و مهمترین شهرک های ویلایی در شمال کشور
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

اجاره ویلا در دریاکنار

دریاکنار شهرکی با اصالت و نمونه

دریاکنار یکی از قدیمی ترین و مهمترین شهرک های ویلایی در شمال کشور و در کل ایران است که در شهر بابلسر واقع شده است. این مجموعه ویلایی که ساخت آن با حمایت محمدرضا پهلوی و از ابتدای دهه چهل شمسی آغاز شد، دارای بیش از 1700 واحد ویلایی می باشد که با معماری چشم نواز و متفاوت، محیطی کم نظیر را ایجاد کرده اند. دریا کنار مساحتی نزدیک به 300 هکتار دارد و در کنار شهرک خزرشهر در بابلسر، یکی از دو شهرک ویلایی بزرگ مازندران محسوب می شود. این شهرک به واسطه طراحی و معماری خاص، فضای سبز چشم نواز، خط ساحلی مجهز و تمیز و همچنین امکانات رفاهی – تفریحی خود مشهور است.

شهرک دریاکنار کجاست؟

شهرک دریاکنار در ضلع شمالی محور بابلسر- فریدونکنار و در کنار سواحل دریای خزر واقع شده است. شهرک خزرشهر شمالی در غرب دریاکنار واقع شده و مناطقی چون خزرشهر جنوبی، اجاکسر، شهرک دریاسر و ... نیز در ضلع جنوبی جاده بابلسر – فریدونکنار و در نزدیکی دریاکنار واقع شده اند. همچنین در شرق این شهرک، یک پایگاه نظامی سپاه، دریاکنار را از خط ساحلی بابلسر و بلوار علیزاده جدا می کند. این شهرک در 5 کیلومتری مرکز شهر بابلسر واقع شده است. این شهرک مسافتی بیش از 2٫7 کیلومتر از ساحل دریای خزر را به خود اختصاص داده و مساحت کل آن حدود 3٫1 کیلومتر مربع یا بیش از 300 هکتار می‌باشد. دریا کنار از 19 خیابان تشکیل شده و طول خیابان ورودی شهرک یا خیابان یکم معادل 1٫2 کیلومتر و فاصله خیابان یکم تا خیابان هفدهم برابر با 1٫8 کیلومتر می‌باشد.

ویژگی های شهرک دریاکنار

دریاکنار در طول سالیان گذشته توانسته اسم و رسم بزرگی را برای خود دست و پا کند. به گونه ای که امروزه حتی ورود و گشت و گذار در شهرک دریاکنار نیز می تواند یک تجربه خاص برای بسیاری از افراد باشد، چه برسد به خرید و یا اجاره ویلا در دریاکنار. شهرک دریاکنار با دارا بودن خط ساحلی زیبا و پر امکانات با تفریح گاه ها، رستوران ها و کافه های ساحلی، یکی از بهترین مراکز تفریحی ساحلی شمال محسوب می شود. به همه اینها وجود پلاژها و طرح هایی اختصاصی برای بانوان را نیز اضافه کنید که بتوانند در آسودگی و امنیت از موهبت دریا بهره مند شوند. از سوی دیگر معماری زیبا و ساختار این شهرک سرسبز و زیبا نیز از جذابیت های دیگر آن محسوب می شود و اشتیاق علاقه مندان را برای خرید و یا اجاره ویلا در دریاکنار افزایش می دهد. امکانات رفاهی تفریحی مانند رستوران ها، کافه ها، زمین های بازی برای کودکان و زمین های ورزشی فوتبال و بسکتبال و... نیز بر کیفیت این مجموعه افزوده اند. اما یکی از مهمترین ویژگی های این شهرک امنیت آن است که نقطه قوت آن محسوب می شود و خیال ساکنان را آسوده کرده است.

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

خرید ویلا در شهرک دریاکنار کار ساده ای نیست. جدا از محدود بودن واحد های این شهرک و نبود فروشنده کافی، قیمت بالای ملک در این شهرک نیز مزید بر علت شده است که خرید ویلا در شهرک دریاکنار چندان کار ساده ای نباشد. برای همین علاقه به اجاره ویلا در شهرک دریاکنار در سالهای گذشته بالاتر رفته است. برای بسیاری از افراد هم موضوع مالی مطرح نیست و دلایل دیگری برای اجاره ویلا در شهرک دریاکنار دارند. مثلا برای افرادی که شاید هر چند سال یک بار گذرشان به شمال و سواحل بابلسر بخورد، خرید ویلا در شهرک دریاکنار چندان منطقی نیست و قطعا جذابیت اجاره ویلا در شهرک دریاکنار برای این دسته از افراد بیشتر است.

این روزها امکان اجاره ویلا در شهرک دریاکنار بیش از پیش فراهم است. ما در املاک الماس ایران برای اجاره ویلایی شیک و مناسب در دریاکنار در کنار شما خواهیم بود. افرادی که در شهرک دریاکنار ویلا اجاره می کنند از سوی مالک یک کارت جهت تردد دریافت می کنند تا بتوانند راحت تر به امکانات این مجموعه دسترسی داشته باشند. البته رنگ کارت مالکان و مستاجران در این مجموعه متفاوت است. همچنین ورودی مالکان و مستاجران دریاکنار متفاوت است و مالکان از درب شماره یک و مستاجران از درب شماره دو این مجموعه وارد شهرک دریاکنار می شوند. شما هم می توانید با اجاره ویلا در شهرک دریاکنار بابلسر از امکانات و جذابیت های این مجموعه بهره مند شوید.

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر