جستجو...

بلوار ذوالفقاری بابلسر

بلوار شهید ذوالفقاری بابلسر کجاست؟بلوار شهید ذوالفقاری از خیابان های شاخص شهر بابلسر است که در حد فاصل شازده رودخانه و منطقه باقرتنگه در شرق بابلسر
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

بلوار ذوالفقاری بابلسر

بلوار شهید ذوالفقاری بابلسر کجاست؟

بلوار شهید ذوالفقاری از خیابان های شاخص شهر بابلسر است که در حد فاصل شازده رودخانه و منطقه باقرتنگه در شرق بابلسر واقع شده است. این بلوار از غرب به خیابان بهشتی، از جنوب غربی به بلوار بسیج، از شرق به جاده بهنمیر و از شمال غرب به بلوار دانشگاه متصل است. بلوار شهید ذوالفقاری که کوچه های دانش در آن واقع شده اند دارای املاک متنوع، با قیمت ها، متراژ سال ساخت و ویژگی های گوناگون می باشد. 

 

مزایای خرید ملک در بلوار شهید ذوالفقاری

بلوار ذوالفقاری بابلسر به واسطه حجم ترافیکی پایین به نسبت عریض بودن خیابان و وجود حمل و نقل عمومی کافی، از نظر دسترسی، یکی از بهترین مناطق بابلسر می باشد. این منطقه از یک سو پر از خانه های نوساز با طراحی مدرن، و از سوی دیگر محل ساخت خانه های چند سال ساخت و قدیمی است که منجر به وجود طیف بزرگی از خانه ها با قیمت ها و کیفیت های مختلف در آن شده است. تمامی مراکز رفاهی و برای زندگی روزمره در این منطقه به تعداد زیاد یافت می شوند. از سوپرمارکت های متعدد گرفته تا نانوایی ها، اغذیه فروشی ها، آشپزخانه ها، رستوران ها، پمپ بنزین، مدرسه و…، همه و همه می توانند دلایل مناسبی برای خرید یا اجاره ملک در بولوار ذوالفقاری بابلسر باشند. 

خرید آپارتمان در بلوار شهید ذوالفقاری می تواند یکی از بهترین تصمیمات در جهت انجام یک سرمایه گذاری مطمئن در بابلسر باشد. همچنین جدا از جنبه های سرمایه گذاری، برای خرید ویلا در بابلسر و خرید آپارتمان در بابلسر به منظور سکونت دائمی، این منطقه یکی از بهترین نقاط برای افرادی می باشد که به دنبال خرید ملکی با قیمت مطلوب و اقتصادی هستند. بلوار شهید ذوالفقاری بابلسر که به نام بلوار دانش نیز شناخته می شود، به سبب دور بودن از هیاهوی مرکز شهر بابلسر و دور بودن از بازارها و محل های تجمع توریست ها و گردشگران، منطقه ای نسبتا آرام برای یک زندگی بی هیاهو می باشد. 

دانشجویان و خرید یا اجاره ملک در بلوار ذوالفقاری

اما مهمترین نکته درباره بلوار شهید ذوالفقاری نزدیکی آن به بلوار دانشگاه و دانشگاه مازندران می باشد. نکته ای که منجر به سکونت تعداد زیادی از دانشجویان در خانه های دانشجویی در این منطقه شده است. دانشجویان دانشگاه مازندران که امکان تهیه خوابگاه های دانشجویی را ندارند می توانند گزینه های ارزان و اقتصادی موجود برای اجاره در این منطقه را بررسی کنند. این بلوار به واسطه نزدیکی به دانشگاه می تواند هزینه های رفت و آمد دانشجویان به دانشگاه را نیز کاهش دهد. به طور کلی این بولوار محیطی مناسب برای دانشجویان است تا در سالهای تحصیل خود در آن سکونت کنند. 

قیمت ملک در بلوار شهید ذوالفقاری بابلسر

قیمت آپارتمان در بلوار شهید ذوالفقاری بابلسر و همچنین قیمت ویلا در بلوار شهید ذوالفقاری بابلسر بستگی به عوامل گوناگونی دارد. از جمله سال ساخت ملک، متراژ ملک، نزدیکی به خیابان اصلی، متریال و کیفیت ساخت و... برای همین و با توجه به گوناگونی املاک این منطقه از نظر تمامی پارامتر های ذکر شده، قیمت آپارتمان در بلوار ذوالفقاری بابلسر نیز بسیار متغییر و متنوع است. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر
null