جستجو...

شهرک کاج بابلسر

از شهرک کاج بابلسر چه می دانیم؟شهرک کاج، واقع در منطقه صفائیه بابلسر، یکی از بهترین و شخصی ترین شهرک های منطقه محسوب می شود. شهرک کاج از یک سو با مد
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک کاج بابلسر

از شهرک کاج بابلسر چه می دانیم؟

شهرک کاج، واقع در منطقه صفائیه بابلسر، یکی از بهترین و شخصی ترین شهرک های منطقه محسوب می شود. شهرک کاج از یک سو با مدیریتی قوی و از سوی دیگر با دارا بودن ویلاهایی با طراحی های مدرن و به روز حتما گزینه ای جذاب برای خرید ویلا در بابلسر و خرید ویلا در صفاییه بابلسر خواهد بود.

 

صفاییه بابلسر کجاست؟ 

صفاییه منطقه ای ویلایی و تورریست نشین در غرب بابلسر و در مرز با شهرستان فریدونکنار است. این منطقه تشکیل شده از چندین شهرک است که از شاخص ترین آنها می توان به شهرک‌ کاج، شهرک آیلی و شهرک آذرنوش اشاره کرد. صفاییه از جمله مناطق بابلسر است که در یک دهه گذشته مسیر رشد و ترقی را پیموده و ویلاسازی های زیادی در آن انجام شده است. این موضوع یعنی ویلاهای منطقه عموما نوساز و با طراحی مدرن و به روز هستند. برای همین خرید ویلا در صفاییه بابلسر و خصوصا خرید ویلا در شهرک کاج بابلسر یکی از گزینه های مورد تایید و پیشنهادی ما به شما است .

 

موقعیت جغرافیایی شهرک کاج

شهرک کاج در منطقه صفائیه در غرب بابلسر واقع شده که ورودی آن در مقابل شهرک برند دریاکنار قرار دارد. این منطقه از نظر جغرافیایی، در غرب منطقه اجاکسر، در شرق شهرک خزرشهر جنوبی و در جنوب شهرک دریاکنار واقع شده و با توجه به قرار گیری میان این سه منطقه، از موقعیت قابل توجهی برخوردار است.

 

چرا در شهرک کاج ملک بخریم؟

شهرک کاج به مانند سایر شهرک های صفاییه، منطقه ای رو به ترقی و پیشرفت است. در این شهرک علاوه بر ویلاهای مدرن و زیبا، زمین های با کاربری مسکونی وجود دارند که با متراژ های مختلف قابل عرضه به خریداران هستند. به صورت کلی شهرک های منطقه صفاییه از بهترین شهرک های ساحلی شمال در شهر بابلسر هستند که در تمام فصول می توانید تفریح، آرامش، آسایش، امنیت و حفظ سرمایه با ارزش افزوده بالا را در آن تجربه کنید.برای خرید ملک و ویلا در شهرک کاج بابلسر با کارشناسان ما همراه باشید تا یک سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کنید. 

 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر