جستجو...

شهرک یزدانی سرخرود

شهرک یزدانی سرخرود کجاست؟ شهرک یزدانی سرخرود یکی از شهرک های برند و رو به رشد در بخش جنوبی شهر سرخرود است که فرصت های بیشماری را برای سرمایه گذ
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک یزدانی سرخرود

شهرک یزدانی سرخرود کجاست؟ 

شهرک یزدانی سرخرود یکی از شهرک های برند و رو به رشد در بخش جنوبی شهر سرخرود است که فرصت های بیشماری را برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در سرخرود در مقابل شما قرار خواهد داد. این شهرک با دارا بودن زمین های قابل ساخت با کاربری مسکونی در قواره های گوناگون امکان ساخت و ساز در زمین های خوش نقشه را فراهم خواهد کرد. 

 

موقعیت جغرافیایی شهرک یزدانی سرخرود

همانگونه که اشاره شد، شهرک یزدانی سرخرود در قسمت جنوبی شهر سرخرود و در منطقه بلوار فانوس قرار دارد. این شهرک با واقع شدن در مقابل منطقه خط دریا، از موقعیت جغرافیایی مطلوبی برخوردار است.تمامی امکانات رفاهی مانند سوپر مارکت، رستوران، نانوایی، فروشگاه های تجاری و مراکز خدمات درمانی در نزدیکی این شهرک موجود می باشند. از همین جهت خرید ویلا در شهرک یزدانی سرخرود می تواند گزینه ای جذاب برای شما باشد.

 

خرید ویلا و ملک در شهرک یزدانی سرخرود

آنچه در مورد شهرک یزدانی سرخرود مهم است، از یک سو وجود زمین های فراوان در قواره های مختلف است که قابلیت ساخت دارند. در شهرک یزدانی زمین هایی در قواره های 220 متری تا 500 متری موجود می باشند که امکان ساخت انواع گوناگون ویلاها را به شما می دهد. از سوی دیگر ویلاهای ساخته شده و آماده فراوانی نیز در این شهرک وجود دارند که با طراحی مدرن و زیبا حتما نظر خریداران را به خود جلب می کنند. برای خرید ویلا در شهرک یزدانی سرخرود با مشاوران ما تماس بگیرید!  

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر