جستجو...

خیابان نخست وزیری بابلسر

خیابان نخست وزیری بابلسرخیابان نخست وزیری بابلسر از محله های رو به رشد و شیک نشین بابلسر است که در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوی مرکز شهر بابلسر
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان نخست وزیری بابلسر

خیابان نخست وزیری بابلسر

خیابان نخست وزیری بابلسر از محله های رو به رشد و شیک نشین بابلسر است که در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوی مرکز شهر بابلسر واقع شده است. خیابان نخست وزیری و محله های اطراف آن، محل واقع شدن تعداد زیادی از برج های بلند مرتبه بابلسر و مجتمع های مسکونی برند در شهر بابلسر هستند. 

موقعیت جغرافیایی خیابان نخست وزیری بابلسر

خیابان نخست وزیری بابلسر یکی از خیابان های فرعی بابلسر است که در جهت شمالی - جنوبی، خیابان امیر مازندرانی بابلسر را به محله ها و مجتمع های مسکونی ساحلی متصل می کند. این خیابان و محله نخست وزیری بابلسر در شمال بابلسر و به طور دقیق تر در شمال شرقی این شهر واقع شده است. نخست وزیری از شمال به خوابگاه نواب صفوی دانشگاه مازندران، مجتمع آموزش بانک رفاه، مجتمع مسکونی پرستو، مجتمع مسکونی درنا و... منتهی می شود. از غرب به خیابان طالقانی، از شرق به شازده رودخانه و از جنوب نیز به خیابان امیر مازندرانی محدود می شود.  

خرید ملک در نخست وزیری بابلسر

با توجه به رونق ساخت و ساز در نخست وزیری بابلسر و سبک خانه های ساخته شده در این محله، نخست وزیری خود را به عنوان یکی از محله های لوکس و شیک نشین بابلسر معرفی کرده است. وجود برج های بلند مرتبه و بسیار شیک، آپارتمان ها و خانه های مدرن و کاملا به روز، این منطقه را به یکی از مناطق بالای شهر بابلسر بدل کرده است. همچنین وجود امکانات و دسترسی های عالی به سواحل دریای خزر و رودخانه بابلسر و وجود تعداد زیادی از مراکز خدماتی روزمره نیز سکونت در این منطقه  را آسوده کرده است. برای همین خرید ملک در نخست وزیری بابلسر به گزینه ای جذاب برای علاقه مندان تبدیل شده است. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر