جستجو...

گلستان شرقی سرخرود

خیابان گلستان شرقی سرخرود کجاست؟خیابان گلستان یکی از خیابان های معروف و برند خط ساحلی سرخرود و یکی از سه خیابان بوستان، گلستان و بهارستان است که دو
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

گلستان شرقی سرخرود

خیابان گلستان شرقی سرخرود کجاست؟

خیابان گلستان یکی از خیابان های معروف و برند خط ساحلی سرخرود و یکی از سه خیابان بوستان، گلستان و بهارستان است که دو بخش غربی و شرقی دارند و به موازات خط ساحلی و دریا ادامه پیدا می کنند. این خیابان به واسطه زیبایی بناها و برج هایش و ساخت شهری دقیق و امروزی مورد توجه است. گلستان شرقی از غرب به بلوار دریا متصل می شود و از آن سمت بلوار با نام گلستان غربی امتداد می یابد.

 

چرا خرید ملک در خیابان گلستان شرقی سرخرود

سرخرود از جمله شهرهای استان مازندران است که استاندارد ترین ساخت شهری را دارد و همین مهم بر زیبایی و کلاس آن افزوده است. خیابان گلستان شرقی از جمله خیابان های برند و خوش چیدمان است که نظر بسیاری از علاقه مندان به خرید ملک در شمال را به خود جلب کرده است. همچنین گلستان شرقی در خط ساحلی سرخرود واقع شده که دارای برج های بلند تا ارتفاع 30 متری است که این منطقه را بسیار خاص و خوش منظره کرده است. از سوی دیگر وجود زمین های با کاربری مسکونی در متراژ های مختلف با قواره های خوب، درهای این منطقه را هنوز هم برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری باز گذاشته است. به طور کلی خرید ملک در گلستان شرقی می تواند تجربه زندگی و سرمایه گذاری در محیطی با ساخت شهری متفاوت را برای شما فراهم کند. 

 

دسترسی به خیابان گلستان شرقی سرخرود

برای دسترسی به خیابان گلستان شرقی می توانید از سمت فریدونکنار و از طریق خیابان شهید نامجو به سرخرود بروید. پس از عبور از فرزاد شهر به بلوار دریا که در سمت چپ جاده قرار دارد وارد شوید و در تقاطع سوم این بلوار به سمت راست بپیچید و وارد گلستان شرقی شوید.

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر