جستجو...

خیابان شریعتی بابلسر

خیابان شریعتی بابلسر خیابان شریعتی بابلسر از جمله مهمترین خیابان های این شهرستان است که شما را از پل معلق و کناره های رودخانه بابلرود به سمت بل
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان شریعتی بابلسر

خیابان شریعتی بابلسر 

خیابان شریعتی بابلسر از جمله مهمترین خیابان های این شهرستان است که شما را از پل معلق و کناره های رودخانه بابلرود به سمت بلوار ساحلی و یا همان خیابان علیزاده در امتداد پارکینگ های ساحل دریای مازندران هدایت می کند. این خیابان در ضلع غربی رودخانه بابلرود و به موازات خیابان فلسطین واقع شده است. این خیابان از سمت جنوب به خیابان پاسداران و در شمال به میدان شیلات، پارکینگ صفر و بلوار ساحلی منتهی می شود.

 

چرا خرید ملک در خیابان شریعتی بابلسر؟

خیابان شریعتی بابلسر خیابانی در مرکز بابلسر است که از نظر دسترسی به انواع و اقسام مراکز رفاهی، تفریحی، فروشگاه ها، مراکز خدماتی روزمره و مراکز درمانی، در موقعیتی ایده آل قرار دارد. همین موضوع خرید ملک در خیابان شریعتی بابلسر و یا خرید آپارتمان در خیابان شریعتی بابلسر را به انتخابی درست تر تبدیل می کند. این خیابان در نزدیکی بیمارستان شهید رجایی و باغ وحش بابلسر واقع شده است. اما این تمام ماجرا نیست، این خیابان از یک سو در نزدیکی سواحل زیبای رودخانه بابلرود قرار دارد و از سوی دیگر در نزدیکی سواحل زیبای دریای خزر. دسترسی عالی این منطقه به مهمترین جاذبه های طبیعی بابلسر آن را به نقطه ای سرآمد تبدیل می کند. با خرید ملک در خیابان شریعتی بابلسر دست به یک سرمایه گذاری مطمئن بزنید!

 

راه های دسترسی به خیابان شریعتی بابلسر

برای رسیدن به خیابان شریعتی بابلسر می توانید از میدان شهربانی بابلسر به سمت غرب و در امتداد بلوار پاسداران پیش بروید. پس از عبور از پل معلق اول و عبور از تقاطه خیابان فلسطین، در اولین چهار راه با چراغ راهنمایی، به سمت راست بپیچید و وارد خیابان شریعتی شوید.

 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر