جستجو...

داخل شهر بابلسر

شهر زیبای بابلسربابلسر، شهری زیبا که رودخانه بابلرود را در آغوش کشیده و در کرانه دریای زیبای کاسپی آرام گرفته است. بابلسر سالانه میزبان خیل عظیمی از
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

داخل شهر بابلسر

شهر زیبای بابلسر

بابلسر، شهری زیبا که رودخانه بابلرود را در آغوش کشیده و در کرانه دریای زیبای کاسپی آرام گرفته است. بابلسر سالانه میزبان خیل عظیمی از هموطنان است که برای روزها، هفته ها و حتی ماه‌ها در این شهر زیبا سکونت می کنند. با قدم زدن در این شهر متوجه می شوید که بابلسر پر است از کوچه پس کوچه ها و محلاتی آرام و زیبا که تجربه زندگی در آنها وسوسه برانگیز خواهد بود. 

 

بابلسر شهری برای زندگی 

با توجه به دانشگاهی بودن، توریستی بودن و حضور پرتعداد میهمانانی از سایر استان ها در این شهر، سطح پذیرش افراد از شهرهای دیگر در بابلسر بالا بوده و می توانید به راحتی خود را با محیط شهر و مردم آن تطبیق دهید. به نوعی می توان بابلسر را شهری برای زندگی نامید. بابلسر شهری سرسبز و پر از المان های طبیعی و مصنوعی زیبا است. خیابان هایی پر از درختان نارنج و پارک های زیبا و آرام که خصوصا در فصول سبز سال محیط شهر را به شدت زیبا می کنند. از سوی دیگر نرخ رشد و ترقی املاک در بابلسر بالا بوده و با بلند مرتبه سازی هایی که در سالهای اخیر صورت گرفته، این شهر گام به گام به سمت مدرن شدن حرکت می کند. اگر تجربه یک زندگی آرام را طلب می کنید، حتما به خرید ملک و زندگی در بابلسر فکر کنید! 

 

محله های بابلسر

بابلسر دارای محله ها و مناطق گوناگونی است که به فراخور سلیقه شما می توانند مقصدی برای سکونت و یا خرید ویلا در بابلسر و یا خرید آپارتمان در بابلسر باشند. مناطقی مانند بلوار علیزاده و یا بلوار ساحلی در نزدیکی خط ساحلی بابلسر واقع شده و فاصله اندکی تا دریا دارند. همچنین مناطق نخست وزیری و خیابان مولانا نیز با برج سازی ها و ساخت و سازهای مدرن خود می توانند منطقه ای جذاب برای علاقه مندان به خرید برج ساحلی در بابلسر و خرید برج ساحلی در شمال باشند. از سوی دیگر بلند ترین و معروف ترین خیابان بابلسر همان خیابان پاسداران است که از میدان شهربانی تا انتهای حوزه شهری بابلسر در غرب ادامه می یابد و در امتداد خود محله ها و مناطق برند و جذاب گوناگونی را جای داده است. مثلا خیابان طالقانی که در امتداد ساحل زیبای بابلرود واقع شده و محیطی جذاب و فوق العاده را برای زندگی فراهم می کند. خیابان دانش، بلوار ذوالفقاری، شهرک گلها، شهرک قائم، همت آباد و... از دیگر مناطق بابلسر هستند که می توانند گزینه جذابی برای خرید ملک در بابلسر باشند.

خرید آپارتمان داخل شهر بابلسر - ملک در بابلسر

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر
null