جستجو...

خیابان فلسطین بابلسر

خیابان فلسطین بابلسر کجاست؟ خیابان فلسطین بابلسر در واقع خیابانی است که در امتداد ساحل غربی رودخانه بابلرود در بابلسر واقع شده و از تقاطع پاسدا
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان فلسطین بابلسر

خیابان فلسطین بابلسر کجاست؟ 

خیابان فلسطین بابلسر در واقع خیابانی است که در امتداد ساحل غربی رودخانه بابلرود در بابلسر واقع شده و از تقاطع پاسداران، بعد از پل معلق اول تا اداره شیلات بابلسر در نزدیکی سواحل دریای خزر و در حاشیه بابلرود امتداد می یابد. خیابان فلسطین به موازات خیابان طالقانی در آن سوی ساحل بابلرود واقع شده و با ویژگی های منحصر به فرد خود، به یکی از خاطره انگیزترین و زیباترین خیابان های بابلسر تبدیل شده است. 

 

ویژگی های خاص خیابان فلسطین بابلسر

شاید مهمترین ویژگی خیابان فلسطین را بتوان ردیف درختان چنار سر به فلک کشیده آن دانست که در حاشیه بابلرود کاشته شده اند و سالیان سال است که جلوه ای کم نظیر به این خیابان داده اند. این خیابان زیبا با مسیری رویایی همواره از نقاط تفریحی و نوستالژیک بابلسری ها و مسافران این شهر بوده و خواهد ماند.

اما نکته مهم دیگر درباره این خیابان، جدا از زیبایی و شیک بودن آن واقع شدن مراکز مهمی چون مراکز انتظامی در تقاطع با خیابان پاسداران، ساختمان دادگستری بابلسر، برج ساعت بابلسر و اداره شیلات شهرستان بابلسر در این خیابان می باشد.

خیابان فلسطین بابلسر را می توان به عنوان یکی از امن ترین خیابان های بابلسر دانست که با توجه به موقعیت جغرافیایی خود دسترسی خوبی به همه بابلسر به شما خواهد داد. جدا از این، وجود ساختمان ها و املاک شیک و زیبا در این منطقه می تواند برای خرید ملک در بابلسر جذاب باشد.   

اما وجود اماکن تفریحی، رستوران ها، کلوب ها و از همه مهمتر پل کابلی پیاده بابلسر در این خیابان نیز جذابیتی دو چندان به آن بخشیده است. همه اینها دست به دست هم می دهند تا خرید ملک در خیابان فلسطین بابلسر را به گزینه ای جذاب تبدیل کنند. برای خرید ملک در این خیابان با کارشناسان ما در الماس ایران در ارتباط باشید. 

 

دسترسی به خیابان فلسطین بابلسر 

برای رسیدن به خیابان فلسطین بابلسر از میدان شهربانی بابلسر و در خیابان پاسداران به سمت غرب و پل معلق اول برانید. پس از عبور از سازمان مرکزی دانشگاه مازندران و پس از عبور از پل، به سمت راست چهارراه بپیچید و وارد خیابان فلسطین شوید. همچنین اگر از سمت فریدونکنار وارد بابلسر می شوید، باز هم در امتداد خیابان پاسداران به سمت شرق برانید و پیش از عبور از پل معلق در تقاطع پاسداران به فلسطین، به سمت چپ برانید.

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر