جستجو...

شهرک صفاییه بابلسر

مسیر شهرک صفاییه بابلسرشهرک صفائیه منطقه ای در غرب بابلسر است که مدخل آن در مقابل
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک صفاییه بابلسر

مسیر شهرک صفاییه بابلسر

شهرک صفائیه منطقه ای در غرب بابلسر است که مدخل آن در مقابل شهرک دریاکنار قرار دارد. این منطقه از نظر جغرافیایی، در غرب منطقه اجاکسر، در شرق شهرک خزرشهر جنوبی و در جنوب شهرک دریاکنار بابلسر واقع شده و با توجه به قرار گیری میان این سه منطقه، از موقعیت قابل توجهی برخوردار است. نکته قابل ذکر این است که صفاییه منطقه ای کاملا شهرکی و ویلا سازی شد نیست و زمین ها و املاک زیادی برای خرید ویلا در صفاییه و خارج از شهرک ها وجود دارد. این موضوع امکان سرمایه گذاری در این منطقه را هنوز برای سرمایه گذاران فراهم کرده است. 

 

شهرک صفاییه بابلسر کجاست؟ 

شهرک های صفاییه منطقه ای ویلایی و تورریست نشین در غرب بابلسر و در مرز با شهرستان فریدونکنار است. این منطقه تشکیل شده از چندین شهرک است که از شاخص ترین آنها می توان به شهرک‌ آیلی و شهرک آذرنوش اشاره کرد. صفاییه با دارا بودن بافتی عموما غیر بومی و توریستی، از جمله مناطق بابلسر مجسوب می شود که در یک دهه گذشته مسیر رشد و ترقی را پیموده و ویلاسازی های زیادی در آن انجام شده است. این موضوع یعنی ویلاهای منطقه عموما نوساز و با طراحی مدرن و به روز هستند. برای همین خرید ویلا در شهرک صفاییه بابلسر یکی از گزینه های مورد تایید و پیشنهادی ما به شما است . قیمت های گوناگون و متنوع برای خرید ویلا در صفاییه بابلسر و وجود زمینهایی با کاربری مسکونی در این منطقه، از دیگر ویژگی های آن محسوب می شوند.

 

 

چرا در شهرک صفاییه خرید ملک انجام دهیم ؟

شهرک صفاییه بابلسر به مانند منطقه اجاکسر، منطقه ای رو به ترقی و پیشرفت است. وجود زمین های با کاربری مسکونی دارای پروانه ساخت و با متراژ های 200 الی 2 هزار مترمربع، دست خریداران را برای خرید ویلا در این منطقه باز می گذارد. شهرک های منطقه صفاییه از بهترین شهرک های ساحلی شمال در شهر بابلسر هستند که در تمام فصول می توانید تفریح، آرامش، آسایش، امنیت و حفظ سرمایه با ارزش افزوده بالا را در آن تجربه کنید. دسترسی شهرک صفاییه به دریا و نزدیکی آن به سواحل زیبای دریای کاسپین می تواند از آن ویژگی هایی باشد که علاقه مندان به طبیعت مازندران و دریای خزر  را به سمت خود جلب کند. کارشناسان املاک الماس ایران بابلسر در این صفحه ملک هایی جهت فروش در اختیار شما دوست گرامی گذاشته اند و شما کاربر گرامی با مراجعه به فایل های مورد نظر میتوانید با کارشناس مربوط به ملک به صورت تخصصی در ارتباط باشید 

 

راه های دسترسی به منطقه صفاییه

همانطور که اشاره شد، ورودی اصلی منطقه صفاییه در مقابل ورودی شهرک دریا کنار در جاده اصلی بابلسر فریدونکنار است. برای رسیدن به این منطقه می توانید از بابلسر به سمت فریدونکنار برانید و بعد از دور زدن در دوربرگردان جلوتر از دریاکنار، به ورودی اصلی صفاییه در سمت راست بپیچید. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر