جستجو...

علی آباد بابلسر

علی آباد بابلسر کجاست؟ علی‌آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان بابلسر در استان مازندران است. رودخانه بابلرود با گذر از میان این روستا،
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

علی آباد بابلسر

علی آباد بابلسر کجاست؟ 

علی‌آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان بابلسر در استان مازندران است. رودخانه بابلرود با گذر از میان این روستا، علی آباد را به دو بخش تقسیم کرده است. همچنین این روستا از سه محله مختلف به نامهای علی آباد، میان محله علی آباد و پایین محله علی آبادتشکیل شده است. علی آباد از نظر تقسیمات کشوری از روستاهای دهستان بابلرود محسوب می شود. 

 

موقعیت جغرافیایی علی آباد بابلسر

روستای علی آباد بابلسر در جنوب شهرستان بابلسر قرار دارد. در شمال این روستا، روستای میاندشت، در جنوب غربی آن بابل پشت و در جنوب شرقی آن روستای شورک واقع شده آند و روستای احمد کلا نیز در ارتباط با این روتا قرار دارد. روستای علی آباد بابلسر در کناره محور مواصلاتی اصلی بابل- بابلسر واقع شده و از نظر دسترسی در موقعیت خوبی قرار دارد.  

 

ویژگی های علی آباد بابلسر

علی آباد بابلسر روستایی آرام با بافتی سنتی است که البته در سالیان اخیر به واسطه رشد ساخت و ساز ویلا در این منطقه، دستخوش تغییرات زیادی شده است. زیبایی های طبیعی منحصر به فرد این روستا از جمله نقاط مثبت آن محسوب می شوند و البته بخش بزرگی از این زیبایی ها مدیون عبور بابلرود زیبا از میان علی آباد است. همانگونه که پیش از این اشاره شد علی آباد در جنوب بابلسر و در کنار محور مواصلاتی بابل- بابلسر واقع شده و دسترسی های عالی را به ساکنان برای رسیدن به مراکز شهری، رفاهی، درمانی و مراکز خرید می دهد. برای خرید ویلا در علی آباد بابلسر و خرید ملک در علی آباد بابلسر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  

 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر