جستجو...

خیابان مولانا بابلسر

خیابان مولانا بابلسر کجاست؟ خیابان مولانای بابلسر یا خیابان پاسداران 3
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان مولانا بابلسر

خیابان مولانا بابلسر کجاست؟ 

خیابان مولانای بابلسر یا خیابان پاسداران 31، از جمله لوکس نشین ترین خیابان های منطقه و از محله های آرام، برند و بنام در بابلسر است. این خیابان عریض و طویل، با محیطی آرام و خوش نشین روبروی پارکینگ ها واقع شده و از جمله ویژگی های قابل توجه آن فاصله اندک تا دریا است. به طوری که شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه و با پای پیاده خود را به کنار سواحل دریای کاسپین برسانید. این خیابان که در سالهای اخیر بلندمرتبه سازی های زیادی در آن صورت گرفته، محل واقع شدن بسیاری از ساختمان های لوکس و زیبای بابلسر است. 

 

موقعیت جغرافیایی و دسترسی های خیابان مولانا بابلسر

خیابان مولانا در بخش غربی شهر بابلسر واقع شده و خیابانی طویل و بی پیچ خم است. این خیابان از شمال به بلوار ساحلی(علیزاده) متصل می شود و دسترسی آسان و سر راستی را به سواحل زیبای خزر به شما خواهد داد. در جنوب نیز این خیابان به بلوار پاسداران متصل می شود که از مهمترین خیابان های شهر بابلسر است. خیابان گلچین سرا یا همان پاسداران 33 و همچنین شهرک آزادگان همسایه غربی این خیابان هستند و شهرک قائم نیز در سمت شرقی خیابان مولانا قرار دارد. یکی از ویژگی های مهم خیابان مولانا بابلسر که آن را برای خرید آپارتمان در بابلسر محبوب می کند، دسترسی های عالی آن است، دسترسی به دریا و سواحل دریای کاسپی و همچنین دسترسی به غذا خوری ها و رستوران های فراوان موجود در اطراف این خیابان، و از همه مهمتر، دسترسی به مراکز خدمات روزمره ، این منطقه را به نقطه ای استراتژیک تبدیل کرده است.  

 

سرمایه گذاری و خرید ملک در خیابان مولانا بابلسر 

خیابان مولانا بابلسر محیطی آرام، شیک و امن را برای سکونتی بی دردسر برای شما فراهم خواهد کرد. اگر به دنبال خرید آپارتمان در بابلسر هستید، خیابان مولانا بابلسر قطعا می تواند گزینه ای جذاب برای شما باشد. همچنین علاوه بر ویژگی های مثبتی که این خیابان برای سکونت بلند مدت در خود دارد، آنچه این منطقه را جذاب تر می کند، پتانسیل بالای آن برای سرمایه گذاری و رشد مالی است. در سالهای اخیر و با پیشرفت روز افزون این منطقه و ساخت و سازهای باکیفیت در آن، قیمت ملک در این خیابان رشد روزافزونی یافته و خرید ملک در آن را برای سرمایه گذاران به گزینه ای جذاب تبدیل کرده.  همچنین واقع شدن این خیابان در نزدیکی سواحل دریای خزر امکان بهره مندی از چشم اندازی عالی را برای طبیعت دوستان و عاشقان پهنه آبی خزر فراهم خواهد ساخت.

برای خرید ویلا در خیابان مولانا بابلسر، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود تا بهترین انتخاب را داشته باشید! 

 

 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر