جستجو...

شهرک خانه دریا

خانه دریا | شهرک خانه دریا | ویلا در خانه دریا | آپارتمان در خانه دریا | محمودآباد خانه دریا | سرخرود خانه دریا | ویلا آپارتمان در خانه دریا | قیمت ویلا در خ
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک خانه دریا

خانه دریا | شهرک خانه دریا | ویلا در خانه دریا | آپارتمان در خانه دریا | محمودآباد خانه دریا | سرخرود خانه دریا | ویلا آپارتمان در خانه دریا | قیمت ویلا در خانه دریا 

شهرک خانه دریا، به نسبت دیگر شهرک های موجود در شمال، یکی از، مجهز ترین و زیباترین، شهرک های برند، استان مازندران می باشد، که اجرا و ساخت، این بنای چشم گیر، به دهه 50 شمسی، می رسد، همچنین این شهرک با توجه به قدمتی که داراست، اما امروزه، بر اساس جدیدترین اصول و دکوراسیون بروز و مدرن سال، اجرا شده، و چنانچه وارد این شهرک شوید، شاهد ویلاهایی با سبک، معماری هایی همچون، کلاسیک و مدرن، خواهید بود، و این ویلاها، منظره ی چشم گیری را، در کنار سواحل زیبای شهر محمودآباد پدید آورده اند.

و اما چرا خرید ویلا خانه دریا ؟

یکی دیگر از شهرک های لاکچری و برند ساحل دریای خزر که در سایت گذاشته شده ، شهرک خانه دریا واقع در مسیر جاده اصلی سرخ رود به سمت محمودآباد می باشد.از ویژگی های شهرک خانه دریا،ویلاهایی با متراژ بالا و طراحی و سازه های مدرن آن است.برای اطمینان از یک خرید مطمئن و پیداکردن اطلاعات به روز و لازم در زمینه املاک منطقه مورد نظرتون،باید حتما با یک گروه مشاوره باتجربه و متخصص در منطقه مشورت کنید. 


  1.    امنیت در خرید ویلا در شهرک خانه دریا

  2.    شهرک خانه دریا چسبیده به دریا است

  3.    شهرک خانه دریا محیطی سرسبز دارد

  4.    مبلمان شهری در شهرک به درستی جایگذاری شده است

  5.    شهرک خانه دریا تمام امکانات مورد نیاز شما را دارد

  6.    اطراف شهرک خانه دریا، شهرک صنعتی دیده نمی شود

  7.    شهرک خانه دریا، دریایی تمیز دارد

  8.    شهرک خیابان کشی استاندارد دارد
     

 

 در خصوص شهرک مدرن خانه دریا، باید چنین بیان کرد که، در این محوطه، به طور تقریبی، 1400 ویلا در زمینی به مساحت 250 هکتار، طراحی و اجرا گردیده، که این تعداد ساختمان بیان شده، تلفیقی از ویلای مدرن نوساز امروزی، و همچنین ساختمان های ساخته شده در اوایل سال تأسیس شهرک می باشد، که باید ذکر کنم، متراژهای ویلاهای قدیمی، بالا می باشد، همچنین در این شهرک، به متفاوت بودن سلیقه ، هم فکر شده، و به همین سبب، علاوه بر ساختمان های ویلایی، برای متقاضیانی که دوست دار خانه های آپارتمانی می باشند، ساختمان هایی در ارتفاع بلند، و چندین طبقه ای بنا کرده اند.

 

نکته مهم خرید ویلا در شهرک خانه دریا

 از نکات مهم، در حوزه شهرک نشینی، و‌ همچنین، ارزش و اعتبار بخشیدن به یک مجموعه، بستگی به، اداره و مدیریت صحیح، دارد، در خصوص ویلای خانه دریا، باید بیان داشت، امنیت این شهرک، توسط مالکان، حاضر در این مجموعه، با توجه به قوانینی که در بین اهالی تنظیم گردیده مدیریت می گردد.

 ویلا لوکس و مدرن خانه دریا، به سبب همجواری با دریا، محیطی زیبا و چشم نوازی را برای ساکنین این شهرک پدید آورده است، همچنین وجود دریا، امکانات تفریحی را فراهم می نماید، و ساکنین و همراهان این شهرک زیبای خانه دریا، می توانند، در اوقات فراغت، به تفریح و استراحت، در رستوران ها و کافی شاپ های تعبیه شده در سواحل خزر، بپردازند. همان طور که می دانید هر ویلای شیک در بهترین و دنج ترین جا که آرامش بالایی داشته باشد کمی با مرکز شهر فاصله خواهد داشت . ممکن است کمی بین شما و امکانات شهری فاصله بیوفتد . اما از جمله مهم ترین مواردی که باید بررسی کنید لوکیشن ویلای مورد نظر است . موقعیت دسترسی ویلا باید بالا باشد . به طوریکه شما به راحتی با مراکز تفریحی ، درمانی ، رفاهی ، فروشگاه های زنجیره ای ، بانک ، سوپرمارکت و … در ارتباط باشید . اولین و مهم ترین برنامه های اشخاص هنگام خرید ویلا در شهرک خانه دریا دسترسی و موقعیت آن می باشد . افراد شاغل بر این باورند تا برای زندگی در ویلای خود با مسافت طولانی تا شهرک و امکانت شهری را طی نکنند ، از این رو ترجیح می دهند تا ابتدا دسترسی و موقعیت ویلای قرار گرفته شده را بررسی نمایند . در هنگام معامله ویلا در شهرک خانه دریا ، باید به قیمت و ویژگی های موجود در ساخت بنا، توجه داشته باشید، همچنین در شهرک خانه دریا ، ویلاهای متنوعی، با سازه ها، متراژ، إلمان های گوناگون، و ... وجود دارد، که با توجه به گزینه های موجود، دارای قیمتی متفاوت است. برای مشاور رایگان و اطلاعات بیشتر با کارشناسان املاک الماس ایران در ارتباط باشید.

 

امنیت شهرک خانه دریا شمال

 یکی دیگر از امکانات شهرک خانه دریا محمودآباد امنیت بالای آن است که حدودا 150 نفر تیم نگهبانی 24 ساعته فعال و کار آزموده در 3 شیفت کاری مناطق مختلف شهرک که جزو محمودآباد و سرخ رود میباشد را تحت کنترل دارند. یکی از مزیت های خانه دریا ورود و خروج این شهرک برای عموم آزاد نیست و فقط مالکین و میهمانانی که کارت عبور یا تردد دارند میتوانند ورود داشته باشند و از امکانات شهرک استفاده نمایند . اما در شهرک خانه دریا با وجود این تیم حرفه ای حرفه ای و محافظت 24 ساعته آنها، امکان سرقت و دیگر مشکلات که امنیت خانواده و اموال شما را تهدید می کند قابل حل خواهد بود. جالب است بدانید که در درب ورودی این شهرک تمام ورود و خروج ها بررسی می شود. هر فرد تنها با اجازه صاحب خانه اجازه ورود به شهرک را دارد. هر ویلا تنها اجازه پارک سه خودرو را دارد و اگر تصمیم دارید تعداد بیشتری خودرو در محوطه پارک کنید باید از قبل اطلاع رسانی نمایید. روشنایی کامل محوطه از دیگر علل ایمنی این شهرک به شمار می آید.

 

قیمت ویلا در شهرک خانه دریا

با توجه به اینکه انواع آپارتمان در شهرک خانه دریا یا ویلا دارای متراژ متفاوتی هستند نمی توان برای آن قیمت ثابتی قرار دارد. خرید ویلا در شهرک خانه دریا نیز با چالش هایی نظیر محل ساخت ویلا یا آپارتمان، ویوی واحد خریداری شده، متراژ آپارتمان یا ویلا ، طبقه آپارتمان، امکانات و تجهیزات نصب شده در ملک شما و … روبرو است. فروش آپارتمان یا ویلا در شهرک خانه دریا با توجه به عوامل گفته شده انجام می شود و قیمت گذاری آن توسط کارشناسان الماس ایران انجام می شود. اما به صورت کلی می توان گفت که خرید ویلا در شهرک خانه دریا با قیمت بیشتری نسبت به خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا انجام می شود. پس قطعا قیمت ویلا ها در شهرک بسیار بالاتر میباشد .

البته گزینه های زیر قطعا ، در قیمت گذاری ویلا در خانه دریا تاثیر چشمگیری خواهند گذاشت :

  1.    ویلا نزدیک به دریا گران تر است
  2.    ویلاهای بزرگتر گرانقیمت تر است
  3.    ویو ملک بر قیمت ویلا در شهرک خانه دریا تاثیر گذار است
  4.    قدمت ویلا در قیمت تمام شده موثر هست
  5.    دکوراسیون و نمای داخلی بر قیمت نهایی تاثیر دارد
  6.    سبک ساخت ویلا نیز بر قیمت نهایی تاثیر دارد
  7.    تعداد اتاق خواب ها نیز در قیمت ویلا خانه دریا نقش دارند
  8.    فاصله از درب ورودی بر قیمت ویلا تاثیر دارد
  9.    قیمت آپارتمان در شهرک خانه دریا کمتر است

 

شهرک خانه دریا در یک نگاه

در انتهای مطالب باید به این موضوع اشاره کنم که، همانطور که خرید ویلا ، و سرمایه گذاری در شمال ، امری پر رونق می باشد، و متقاضیان بسیاری دارد، اما بسیاری از افراد، توانایی خرید ملک و ویلاهایی، با این قیمت، را ندارند، در همین راستا، شهرک خانه دریا ، برای برخورداری و استفاده، هموطنان از این امکانات، تعدادی ویلاهای اجرا شده را، بصورت ماهانه، سالانه، و... اجاره می دهد، همچنین قیمت های ویلا، با توجه به متراژ، موقعیت، امکانات و ... متفاوت می باشد. خرید آپارتمان و خرید ویلا در خانه دریا با توجه به قیمت های متغیر هر ویلا و آپارتمان نیاز به یک مشاور آگاه و کاربلد دارد که قیمت های آپارتمان ها با نسبت پایین تری ارائه میشود که عزیزان گرامی میتوانند با قیمت ارزان تری آپارتمان در خانه دریا خریداری کنند. همینطور فروش به قیمت ویلا و آپارتمان نیازمند یک فرد مشاور کارکشته می باشد. تیم مجرب الماس ایران با چندین سال سابقه کار در این زمینه توانایی این را دارد که بتواند قیمت گذاری منصفانه ای روی ویلاهای شهرک خانه دریا داشته باشند. فروش و خرید ویلا در شهرک خانه دریا را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن شما را به خواسته خود برسانیم.

 

 

 

وظیفه ما در گروه مشاورین املاک الماس ایران ،هدایت شما به سمت یک خرید رویایی هست و تخصص گروه مشاورین املاک الماس ایران پیداکردن بهترین ها در شهرهای ساحلی دریای خزر می باشد.

با ما تماس بگیرید تا برای شما ویلا یا آپارتمان متناسب با سلیقه و بودجه تون رو در شهرک زیبای خانه دریا شمال پیشنهاد بدیم.

 برای مشاور رایگان و اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

نویسنده : رضا قربانی - گروه نارنجی

دپارتمان املاک الماس ایران

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر