جستجو...

شهرک علی آباد میر بابلسر

شهرک علی آباد میر بابلسر کجاست؟شهرک علی آباد میر در نقطه آرام و خوش نشین در شرق بابلسر واقع شده است. این شهرک در کناره خط ساحلی دریای خزر واقع شده و
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک علی آباد میر بابلسر

شهرک علی آباد میر بابلسر کجاست؟

شهرک علی آباد میر در نقطه آرام و خوش نشین در شرق بابلسر واقع شده است. این شهرک در کناره خط ساحلی دریای خزر واقع شده و شهرکی با ویلاهای ساحلی به حساب می آید. شهرک علی آباد میر بابلسر در شمال پردیس دانشگاه مازندران واقع شده و از شرق به منطقه باقر تنگه و از غرب به اردوگاه شهید عظیمی منتهی می شود. در شمال این شهرک نیز نمای ابدی دریای مازندران واقع شده است.

 

چرا خرید ویلا در شهرک علی آباد میر بابلسر؟

شهرک علی آباد میر نقطه بسیار آرام و امن در بابلسر است که یک سکونت بی دردسر و دل انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ملک های این شهرک با دارا بودن چشم اندازی کم نظیر از سواحل خزر و دسترسی زیر یک دقیقه به دریا، امکانی استثنائی را برای علاقه مندان به آبی زیبای کاسپین فراهم می کنند. خرید ویلا در شهرک علی آباد میر بابلسر می تواند گزینه ای عالی برای آنهایی باشد که از شلوغی بیزارند و مایلند در نقطه ای آرام و البته دارای دسترسی های عالی به مراکز رفاهی، درمانی و تفریحی زندگی کنند. وجود پردیس زیبای دانشگاه مازندران، درمانگاه این دانشگاه، سوپر مارکت، کافه، سفره خانه، نانوایی، و سایر مراکز فرهنگی و رفاهی، این منطقه را به منطقه ای منحصر به فرد در بابلسر تبدیل کرده است. برای خرید ویلا در شهرک علی آباد میر بابلسر و خرید ملک در شهرک علی آباد میر بابلسر همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید!

 

دسترسی به شهرک علی آباد میر بابلسر

برای رسیدن به شهرک علی آباد میر می توانید از میدان شهربانی بابلسر و از طریق خیابان های شریفی و بهشتی به شرق برانید و در تقاطع بهشتی با بلوار دانشگاه و یا همان سه راه دانشگاه، به چپ بپیچید. در انتهای بلوار دانشگاه به راست بپیچید و پس از طی مسافت کمتر از صد متر، شهرک علی آباد میر بابلسر در سمت چپ شما قرار خواهد داشت. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر