جستجو...

خیابان پاسداران بابلسر

خیابان پاسداران بابلسرخیابان پاسداران بابلسر از مهمترین و یا شاید به تعبیری مهمترین خیابان بابلسر باشد. این خیابان طولانی مرکز بابلسر را به غرب آن م
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان پاسداران بابلسر

خیابان پاسداران بابلسر

خیابان پاسداران بابلسر از مهمترین و یا شاید به تعبیری مهمترین خیابان بابلسر باشد. این خیابان طولانی مرکز بابلسر را به غرب آن منتهی می کند و محل واقع شدن بسیاری از مراکز مهم درمانی، تجاری، فرهنگی، اموزشی و ... در بابلسر است. بسیاری از معابر اصلی بابلسر به این بلوار متصل اند و محله های معروف بابلسر در اطراف خیابان پاسداران شکل گرفته اند و همین موضوع این خیابان را با اهمیت می کند و به دلایل خرید ملک در خیابان پاسداران بابلسر می افزاید

 

موقعیت جغرافیایی خیابان پاسداران بابلسر

خیابان پاسداران بابلسر در منطقه مرکزی به سمت غرب بابلسر واقع شده است. این خیابان از میدان شهربانی بابلسر آغاز می شود و با گسترش به سمت غرب، به میدان معلم در ابتدای کمربندی بابلسر و به نوعی آخرین نقطه شهری بابلسر در غرب متصل می شود. 

 

خرید ملک در خیابان پاسداران بابلسر

نکته مهم درمورد خیابان پاسداران بابلسر و یا بلوار پاسداران بابلسر تنوع ملکی در آن است. این خیابان طولانی با عبور از بخش های مهم بابلسر، طیف گسترده ای از املاک، از جمله خانه های ویلایی، آپارتمان ها، برج ها، مغازه ها و... را برای خرید آپارتمان در خیابان پاسداران بابلسر در دسترس علاقه مندان به خرید ملک در بابلسر قرار می دهد. 

خیابان پاسداران در مسیر خود از میدان شهربانی مراکز مهمی مانند سازمان مرکزی دانشگاه مازندران، اداره پست بابلسر، کتاب فروشی، شهر کتاب بابلسر، سینما شقایق، موزه علوم طبیعی حیات وحش بابلسر، اداره امور مالیات بابلسر، اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر، سازمان نظام پزشکی بابلسر، شبکه بهداشت و درمان بابلسر، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بابلسر، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مدیریت امور ماهیان خاویاری استان مازندران، کلینیک تخصصی شهید بهشتی بابلسر و... عبور می کند.

همانگونه که مشاهده می کنید این خیابان مرکز استقرار بسیاری از مراکز مهم شهری است. در کنار اینها مدارس، رستوران ها، غذاخوری ها و تمامی مراکز خدماتی روزمره نیز به وفور در این خیابان یافت می شوند و همه اینها بر امتیازات خیابان پاسداران برای خرید ملک در بابلسر می افزایند.

همچنین بسیاری از معابر و محلات مهم بابلسر نیز با خیابان پاسداران بابلسر در ارتباط اند. از جمله خیابان شریفی، بلوار امام خمینی، خیابان امام، خیابان شریعتی، خیابان طالقانی، خیابان فلسطین، خیابان پاسداران 10 (شهید طالبی) و همچنین پاسداران 17 (شهیدان محبوبی).

 

خرید ملک در خیابان پاسداران بابلسر می تواند انتخابی درست از جانب شما باشد. برای داشتن این انتخاب درست با مشاوران ما در املاک الماس ایران تماس بگیرید.

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر