جستجو...

خیابان بهشتی بابلسر

خیابان بهشتی بابلسر کجاست؟خیابان بهشتی بابلسر از خیابان های شاخص شهر بابلسر است که در حد فاصلمیدان گل و منطقه باقرتنگه در شرق بابلسر واقع شده است. ا
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان بهشتی بابلسر

خیابان بهشتی بابلسر کجاست؟

خیابان بهشتی بابلسر از خیابان های شاخص شهر بابلسر است که در حد فاصلمیدان گل و منطقه باقرتنگه در شرق بابلسر واقع شده است. این بلوار از غرب به میدان گل بابلسر، از جنوب غربی به میدان شهربانی بابلسر، از شرق به جاده بهنمیر و از شمال غرب به بلوار دانشگاه متصل است.خیابان بهشتی دارای املاک متنوع، با قیمت ها، متراژ سال ساخت و ویژگی های گوناگون می باشد. 

 

مزایای خرید ملک در خیابان بهشتی بابلسر

خیابان بهشتی بابلسر به واسطه متصل کردن مرکز بابلسر به مناطق شرقی و وجود حمل و نقل عمومی کافی، از نظر دسترسی، یکی از بهترین مناطق بابلسر می باشد. این منطقه از یک سو پر از خانه های نوساز با طراحی مدرن، و از سوی دیگر محل ساخت خانه های چند سال ساخت و قدیمی است که منجر به وجود طیف بزرگی از خانه ها با قیمت ها و کیفیت های مختلف در آن شده است. تمامی مراکز رفاهی و برای زندگی روزمره در این منطقه به تعداد زیاد یافت می شوند. از سوپرمارکت های متعدد گرفته تا نانوایی ها، اغذیه فروشی ها، آشپزخانه ها، رستوران ها، پمپ بنزین، مدرسه و…، همه و همه می توانند دلایل مناسبی برای خرید یا اجاره ملک در خیابان بهشتی بابلسر باشند. 

 

دانشجویان و خرید یا اجاره ملک در خیابان بهشتی بابلسر

اما مهمترین نکته درباره خیابان بهشتی نزدیکی آن به بلوار دانشگاه و دانشگاه مازندران می باشد. نکته ای که منجر به سکونت تعداد زیادی از دانشجویان در خانه های دانشجویی در این منطقه شده است. دانشجویان دانشگاه مازندران که امکان تهیه خوابگاه های دانشجویی را ندارند می توانند گزینه های ارزان و اقتصادی موجود برای اجاره در این منطقه را بررسی کنند. این خیابان به واسطه نزدیکی به دانشگاه می تواند هزینه های رفت و آمد دانشجویان به دانشگاه را نیز کاهش دهد. به طور کلی این خیابان محیطی مناسب برای دانشجویان است تا در سالهای تحصیل خود در آن سکونت کنند. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر