جستجو...

شهرک قائم بابلسر

شهرک قائم بابلسرشهرک قائم، شهرکی مسکونی در شهرستان بابلسر است که در محدوده بلوار علیزاده و یا بلوار ساحلی و خیابان پاسداران بابلسر واقع شده است. شهر
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک قائم بابلسر

شهرک قائم بابلسر

شهرک قائم، شهرکی مسکونی در شهرستان بابلسر است که در محدوده بلوار علیزاده و یا بلوار ساحلی و خیابان پاسداران بابلسر واقع شده است. شهرک قائم از شمال به بلوار ساحلی و ساحل دریای کاسپین و از جنوب به خیابان پاسداران ارتباط دارد. این شهرک در موقعیتی ایده آل، گزینه ای مطلوب برای خرید ملک در بابلسر محسوب می شود.

 

چرا خرید ملک در شهرک قائم بابلسر ؟

نکته مهم درباره شهرک قائم موقعیت جغرافیایی آن است. واقع شدن در بین دو خیابان بزرگ و اصلی بابلسر، یعنی بلوار ساحلی و خیابان پاسداران و دسترسی های کامل به مراکز رفاهی مانند، باشگاه های ورزشی، مراکز خرید روزمره، آرایشگاه، پایگاه سلامت، موزه حیات وحش بابلسر و بسیاری دیگر از مراکز مهم می باشد. 

اما موضوع مورد توجه دیگر بحث قیمت ملک در شهرک قائم بابلسر است که با توجه به موقعیت مکانی و سطح کیفی بناها، دارای رنج قیمتی مطلوب می باشد. 

 

دسترسی به شهرک قائم بابلسر

برای رسیدن به شهرک قائم بابلسر می توانید از میدان شهربانی به سمت شرق و در امتداد خیابان پاسداران برانید، بعد از عبور از پل معلق  و تقاطع پاسداران با شریعتی، در چهارمین خیابان در سمت راست خود بپیچید و وارد خیابان پاسداران 17 یا محبوبی شوید. سپس در خیابان محبوبی 8 به سمت چپ بپیچید و پس از طی مسافت 200 متر به شهرک قائم خواهید رسید.   

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر