جستجو...

خیابان محبوبی بابلسر

خیابان محبوبی بابلسر کجاست؟خیابان محبوبی بابلسر از معروف ترین خیابان های بابلسر است که در بخش غربی ساحل رودخانه بابلرود و در حدفاصل دو خیابان بزرگ ب
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان محبوبی بابلسر

خیابان محبوبی بابلسر کجاست؟

خیابان محبوبی بابلسر از معروف ترین خیابان های بابلسر است که در بخش غربی ساحل رودخانه بابلرود و در حدفاصل دو خیابان بزرگ بابلسر واقع شده است. خیابان محبوبی به واسطه ایجاد دسترسی از خیابان پاسداران به ساحل بابلسر از اهمیت بالایی برخوردار است و با دارا بودن تعداد زیادی از مراکز خدماتی روزمره می تواند گزینه جذابی برای خرید ملک در بابلسر باشد. 

 

موقعیت جغرافیایی خیابان محبوبی بابلسر

همانطور که اشاره شد، خیابان محبوبی در بخش غربی بابلسر واقع شده است. این خیابان یک خیابان شمالی جنوبی است که از شمال به بلوار علیزاده بابلسر و یا همان بلوار ساحلی بابلسر منتهی می شود و در جنوب نیز به خیابان پاسداران می رسد. این خیابان همچنین از شرق به خیابان شریعتی بابلسر متصل می شود.

 

خرید ملک در خیابان محبوبی بابلسر

منطقه محبوبی منطقه جذابی برای خرید و فروش ملک در بابلسر محسوب می شود. از یک سو، موقعیت این خیابان و دسترسی های عالی آن به دریا، رودخانه و خیابان اصلی شهر یعنی خیابان پاسداران، موجب رونق بازار خرید و فروش ملک در این منطقه شده است و از سوی دیگر، وجود شهرک های مسکونی مانند شهرک قائم و برج افسون نیز بر کیفیت زندگی در این منطقه افزوده است. خیابان محبوبی در منطقه ای با دسترسی عالی به اماکنی چون مجموعه ورزشی امام علی، پارک لاله، مدرسه، رستوران ها و ... واقع شده و گزینه جذابی برای خرید ملک در بابلسر محسوب می شود. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر