جستجو...

شهرک گلها بابلسر

شهرک گلها بابلسر کجاست؟ از جمله نقاط آرام و با اصالت بابلسر را می توان شهرک گلها دانست. این شهرک مسکونی در بابلسر که در امتداد خیابان پاسداران
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک گلها بابلسر

شهرک گلها بابلسر کجاست؟ 

از جمله نقاط آرام و با اصالت بابلسر را می توان شهرک گلها دانست. این شهرک مسکونی در بابلسر که در امتداد خیابان پاسداران و در حوالی جاده فریدونکنار واقع شده، با دارا بودن موقعیتی مطلوب و دسترسی به نقاط تفریحی از جمله شهربازی آلپ و همچنین با واقع شدن در نزدیکی پارکینگ دریاکنار و بلوک 57 شهرک فرهنگیان، از نظر جغرافیایی گزینه های مطلوبی را برای خرید ملک در بابلسر و خرید ملک در شمال در پیش روی شما قرار خواهد داد. 

 

چرا خرید ملک در شهرک گلها؟

این شهرک با اصالت دارای ساختمان های آپارتمانی در متراژهای متفاوت بوده و با دارا بودن قیمتی مطلوب گزینه ای ایده آل برای سکونت و یا سرمایه گذاری خواهد بود. محیط آرام و مدیریت قوی شهرک آن را به مجموعه ای ایده آل تبدیل کرده است که امنیت آرامش و رفاه ساکنان را تامین خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما خرید ملک در شهرک گلها و سرمایه گذاری در شهرک گلها بابلسر است.

 

دسترسی های شهرک گلها 

شهرک گلها در منطقه بلوار ساحلی بابلسر و نزدیک به محور مواصلاتی بابلسر- فریدونکار واقع شده. این مجموعه که در نزدیکی چندین مرکز رفاهی از جمله رستوران های اکبرجوجه، عطاویچ، رستورن محلی سوسه کباب و فست فود اوروئی واقع شده، با فراهم کردن تمامی شرایط لازم، گزینه ای مطلوب برای  خرید ملک و یا سرمایه گذاری خواهد بود. 

 

چگونه به شهرک گلها برویم؟

برای رسیدن به شهرک گلها می توانید از بلوار علیزاده، کوچه علیزاده 13 را به سمت غرب دنبال کنید و پس از عبور از برج یوسفی 2 به این شهرک برسید. همچنین می توانید در ابتدای محور بابلسر-فریدونکنار و در مقابل نمایندگی ایران خودرو به خیابان آذرگان وارد شوید و به این شهرک برسید.  

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر