جستجو...

شهرک بهار نارنج سرخرود

شهرک بهار نارنج سرخرود کجاست؟از میان شهرک هایی که در شهر در حال توسعه و رو به پیشرفت سرخرود واقع شده اند، شهرک بهار نارنج سرخرود یا شهرک خاکپور که د
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

شهرک بهار نارنج سرخرود

شهرک بهار نارنج سرخرود کجاست؟

از میان شهرک هایی که در شهر در حال توسعه و رو به پیشرفت سرخرود واقع شده اند، شهرک بهار نارنج سرخرود یا شهرک خاکپور که در منطقه ای با دسترسی های همزمان به مراکز رفاهی شهری و سواحل زیبای دریای کاسپی قرار گرفته را می توان به عنوان گزینه ای مطلوب نام برد. شهرک بهار نارنج سرخرود به واسطه دارا بودن املاک و زمین های فراوان با متراژهای گوناگون، گزینه های زیادی را در مقابل خریداران ملک در سرخرود قرار می دهد. 

 

موقعیت جغرافیایی شهرک بهار نارنج سرخرود

شهرک بهار نارنج سرخرود در سواحل جنوبی سرخرود و در جنوب جاده شهدا، در بلوار بهار و در مقابل بخشداری سرخرود و در نزدیکی های ساحل این شهر قرار دارد. 
این شهرک در نقطه ای با دسترسی های عالی قرار دارد و مراکزی چون آتش نشانی سرخ رود، سه شنبه بازار سرخرود، جایگاه CNG  و سایر مراکز خدماتی خودرو، غذاخوری ها و رستوران ها در نزدیکی این شهرک واقع شده اند. 

 

ویژگی های شهرک بهار نارنج سرخرود

شهرک بهار نارنج با دارا بودن زمین های دارای کاربری مسکونی با مترازهای متفاوت و همچنینی ویلاهای خوش نقشه با قیمتی عالی، خود را در شهر سرخرود مطرح کرده است. برای خرید ملک در شهرک بهارنارنج سرخرود یا همان شهرک خاکپور سرخرود، بد نیست بدانید که  واقع شدن این شهرک در فاصله اندک از جاده اصلی و مراکز رفاهی و خدماتی، موجب شده تا به ساکنین این شهرک به آسانی به فروشگاه های برند و مراکز تفریحی که در حاشیه جاده قرار گرفته اند دسترسی داشته باشند. اما در طرف دیگر ماجرا، امنیت و مدیریت قوی این شهرک است که حتما مورد توجه شما قرار خواهند گرفت. پس برای سرمایه گذاری مطمئن و خریدی پر سود با کارشناسان املاک ایران در ارتباط باشید تا خرید ملک در شهرک بهار نارنج سرخرود را برای شما آسان کنند.

 

راه های دسترسی به شهرک بهار نارنج سرخرود 

برای دسترسی به شهرک بهار نارنج از طرف فریدونکنار وارد شهر سرخرود و بلوار بهار شوید و در امتداد این بلوار برانید. کمی پس از عبور از رودخانه بخشداری سرخرود در سمت چپ شما قرار خواهد داشت و شما می توانید. با عبور از آن و قبل از خیابان بهار یک به شهرک بهار نارنج سرخرود و یا شهرک خاکپور برسید.  

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر