جستجو...

عزت آباد سرخرود

عزت آباد سرخرود کجاست؟ عزت آباد از توابع بخش سرخرود از شهرستان محمود آباد است. این روستا با جمعیت نزدیک به 500 نفر در منطقه ای در کنار دریا و ج
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

عزت آباد سرخرود

عزت آباد سرخرود کجاست؟ 

عزت آباد از توابع بخش سرخرود از شهرستان محمود آباد است. این روستا با جمعیت نزدیک به 500 نفر در منطقه ای در کنار دریا و جنگل واقع شده و سرشار از زیبایی های طبیعی است. این منطقه محل ساخت و ساز ویلای های لوکس جنگلی و ساحلی است. عزت آباد سرخرود با جاذبه های طبیعی فراوان از جمله جنگل های سر سبز و آب بندان های زیبا است.

 

ویژگی های مهم عزت آباد سرخرود

عزت آباد سرخرود در فاصله کمتر از ده دقیقه از مراکز رفاهی، تفریحی و درمانی شهر سرخرود و در نزدیکی روستای بیشه کلا واقع شده و تمامی فروشگاه های لازم در نزدیکی این منطقه واقع شده. سبک ساخت و ساز ویلاها و عدم بلند مرتبه سازی گسترده در این منطقه زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

شهرک ویلایی برند خانه دریا نیز در نزدیکی عزت آباد سرخرود واقع شده که از معتبرترین مجموعه های ویلایی در منطقه محسوب می شود. در سالهای گذشته قیمت این ویلاها خصوصا در سمت ساحلی آن رشد چشمگیری داشته که سرمایه گذاری ها را در این منطقه موفقیت آمیز کرده. برای خرید ویلا در عزت آباد با مشاوران ما در الماس ایران تماس بگیرید.

 

چرا خرید ویلا در عزت آباد سرخرود؟ 

منطقه عزت آباد سرخرود با طبیعت زیبا، دسترسی های عالی و فرصت های فراوانی که برای ساخت و ساز ویلا ارائه می دهد، موقعیت رو به رشدی را در زمینه خرید و فروش ویلا در سرخرود دارا می باشد. تنوع ویلاها و بالا بودن سطح کیفی ویلا سازی در عزت آباد سرخرود، امکان انتخابی دقیق و دلخواه را به مشتریان می دهد. جدا از این، با توجه به رشد قیمت ویلا در این منطقه، خرید ویلا در عزت آباد سرخرود قطعا یک سرمایه گذاری سود آور خواهد بود. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر
null