جستجو...

همت آباد بابلسر

همت آباد بابلسر کجاست؟همت آباد بابلسر واقع در مرکز این شهر و در نزدیکی های سواحل رودخانه بابلرود، از مناطق جذاب و پر طرفدار شهر بابلسر است که همواره
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

همت آباد بابلسر

همت آباد بابلسر کجاست؟

همت آباد بابلسر واقع در مرکز این شهر و در نزدیکی های سواحل رودخانه بابلرود، از مناطق جذاب و پر طرفدار شهر بابلسر است که همواره بازاری پر رونق در حوزه املاک و مسکن داشته است. این منطقه با دسترسی های عالی جغرافیایی، مناظر طبیعی، امکانات رفاهی و تفریحی، کیفیت مطلوب سازه ها و قیمت های جذاب، از مناطق مورد توجه خریداران ملک در بابلسر بوده است. 

 

چرا خرید ملک در همت آباد بابلسر؟

همت آباد به عنوان یک منطقه شهری، منطقه ای استراتژیک محسوب می شود که امکانات رفاهی، ورزشی، تفریحی و طبیعی فراوانی را در اطراف خود می بیند. واقع شدن این منطقه در کناره رودخانه بابلرود، چشم انداز کم نظیری را برای ساکنان آن، به خصوص ساکنان ساختمان های بلند مرتبه همت آباد بابلسر فراهم کرده است. از سوی دیگر این منطقه در نزدیکی مرکز شهر بابلسر واقع شده و دسترسی آن به ساحل دریای بابلسر کمتر از 5 دقیقه است. وجود امکاناتی مانند زمین ورزشی همت آباد. غذا خوری های متنوع، طباخی، آشپزخانه و…، مراکز فرهنگی مانند سینمای بابلسر و شهرکتاب بابلسر در حوالی همت آباد بابلسر، این منطقه را به گزینه ای جذاب برای سکونت تبدیل کرده است. همچنین وجود ساختمان مرکزی دانشگاه مازندران در خیابان اصلی پاسداران بابلسر، وجهه و پرستیژ خاصی به این منطقه داده است. 

با همه آنچه که گفته شد، خرید ملک در همت آباد بابلسر می تواند هم برای آنها که قصد سرمایه گذاری کوتاه یا بلند مدت دارند و هم برای کسانی که قصد سکونت در منطقه ای آرام و امن را دارند انتخابی درست باشد. 

 

راه های دسترسی به همت آباد بابلسر

همت آباد بابلسر در حوزه خیابان حاجی زاده و پاسداران 8 در جنوب خیابان پاسداران و در کناره رودخانه بابلرود واقع شده است. برای دسترسی به این منطقه می توانید از میدان شهربانی بابلسر به سمت غرب(رودخانه) حرکت کنید و بعد از دور زدن میدان قبل از پل اول، به خیابان پاسداران 8 وارد شوید. همچنین در صورتی که از فریدونکنار به سمت بابلسر می آیید، از طریق خیابان پاسداران به سمت شرق برانید. پس از پایان معلق، به سمت راست و داخل خیابان پاسداران 8 و یا کمی جلوتر، داخل خیابان حاجی زاده بپیچید.

 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر