جستجو...

تازه آباد بابلسر

تازه آباد بابلسر کجاست؟ تازه‌آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان بابلسر در استان مازندران است. این روستا در دهستان ساحلی بخش مرکزی قرا
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

تازه آباد بابلسر

تازه آباد بابلسر کجاست؟ 

تازه‌آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان بابلسر در استان مازندران است. این روستا در دهستان ساحلی بخش مرکزی قرار دارد و در شرق بابلسر و در نزدیکی شهر بهنمیر واقع شده است. این روستا در همسایگی روستاهای کریم کلا و کاله واقع شده و در سالیان اخیر ساخت و ساز ویلاهای شیک و متنوع در آن گسترش یافته است.  

 

ویژگی های تازه آباد بابلسر

مهم ترین ویژگی تازه آباد، جدید بودن این منطقه در حوزه املاک و ویلا ها است و همین موضوع منطقه تازه آباد بابلسر را برای خرید ویلا در بابلسر و خرید ویلا در شمال جذاب تر می کند. همچنین وجود ویلاهای نوساز، خوش نقشه و مدرن در این منطقه آن را متمایز می کند. 

اما نکته مهم دیگر درباره این منطقه، طبیعت بکر و زیبای آن است. عبور رودخانه تالار از روستای تازه آباد جلوه ای منحصر به فرد به این روستا داده است و به زیبایی های آن افزوده است. همچنین وجود باغات سرسبز و مزارع شالی در این منطقه فضایی آرامش بخش را برای ساکنان فراهم ساخته است.

نکته دیگر درباره تازه آباد، واقع شدن آن در نزدیکی شهر بهنمیر و در کنار جاده بهنمیر به بابلسر است که دسترسی های خوبی به آن می دهد. 

برای خرید ویلا در تازه آباد بابلسر و خرید ملک در تازه آباد بابلسر با کارشناسان ما در املاک الماس ایران در ارتباط باشید. 

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر