جستجو...

خیابان ساحلی فریدونکنار

خیابان ساحلی فریدونکنار کجاست؟خیابان ساحلی فریدونکنار که می توان آن را با نام های خیابان چمران فریدونکنار و 24 متری شرقی فریدونکنار نیز یافت، در شما
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

خیابان ساحلی فریدونکنار

خیابان ساحلی فریدونکنار کجاست؟

خیابان ساحلی فریدونکنار که می توان آن را با نام های خیابان چمران فریدونکنار و 24 متری شرقی فریدونکنار نیز یافت، در شمال شهرستان فریدونکنار و در کناره خط ساحلی واقع شده و مرکز تجمع بسیاری از مراکز تفریحی، پارک ها، سواحل قابل دسترسی و املاک و ویلاهای شیک در فریدونکنار است. برای همین خیابان ساحلی فریدونکنار محلی پر طرفدار برای خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در فریدونکنار محسوب می شود. 

 

موقعیت جغرافیایی خیابان ساحلی فریدونکنار

همانگونه که پیش تر ذکر شد، خیابان ساحلی فریدونکنار در جنوب ساحل دریای مازندران و شمال شهرستان فریدونکنار واقع شده است. این خیابان از شرق و در تقاطع با بلوار بسیج آغاز می شود و در غرب تا ابتدای پل میلاد که متصل کننده خیابان 24 متری شرقی با غربی می باشد امتداد می یابد. 

 

چرا خرید ملک در خیابان ساحلی فریدونکنار ؟

خیابان ساحلی فریدونکنار و یا خیابان چمران فریدونکنار نزدیک ترین دسترسی را به سواحل فریدونکنار دارد و از این جهت امتیازی بزرگ را برای خود ایجاد کرده است. جدا از دسترسی به ساحل دریای مازندران، وجود مراکز تفریحی توریستی که در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی هستند نیز بر جذابیت این منطقه می افزاید. مراکزی مانند بوستان لاله، هتل درنای سفید، مجتمع نان شهر، کافه ماهان و... همچنین دانشگاه مالک اشتر نیز در نزدیکی این خیابان واقع شده است. اگر برای خرید ویلا در بلوار ساحلی فریدونکنار و یا خرید ملک در بلوار ساحلی فریدونکنار نیاز به مشاوره دارید، همکاران ما در الماس ایران همراه شما خواهند بود!

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر