جستجو...

اجاره ویلا در خزرشهر

از شهرک خزرشهر بیشتر بدانیمشهرک خزر شهر یکی از مهمترین و بزرگترین شهرک های ویلایی شمال کشور است
برای دیدن پیشنهادات ما به پایین بروید

اجاره ویلا در خزرشهر

از شهرک خزرشهر بیشتر بدانیم

شهرک خزر شهر یکی از مهمترین و بزرگترین شهرک های ویلایی شمال کشور است که با مجموعه ای از امکانات و فضایی جذاب، بسیاری از خریداران ویلا در شمال را به سمت خود جذب کرده است. خزرشهر در کنار دریاکنار یکی از دو مرکز توریستی شاخص بابلسر است. این شهرک در سال 1342 و پس از افتتاح جاده هراز و آسان تر شدن راه دسترسی به شمال کشور ساخته شد. ایده اصلی ساخت این شهرک را اشرف پهلوی پرورش داد و با کمک افراد دیگر ساخت این مجموعه را آغاز کرد. خزرشهر با دارا بودن دو بخش شمالی و جنوبی که در دو طرف جاده بابلسر به فریدونکنار واقع شده اند، دارای نزدیک به 1300 قواره زمین و ملک با متراژ بالا است که گزینه های جذابی برای خرید یا اجاره ویلا در شهرک خزرشهر محسوب می شوند. خط ساحلی سی ساید خزرشهر که ساحل اصلی و مجهز آن محسوب می شود 300 متر طول دارد و از مراکز اصلی تفریحی شهرک خزرشهر در بابلسر است.

شهرک خزرشهر کجاست؟

شهرک خزرشهر بابلسر از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده که در تقریبا 9 کیلومتری مرکز بابلسر و در دو طرف جاده بابلسر به فریدونکنار واقع شده اند. شهرک دریاکنار در شرق خزرشهر شمالی واقع شده است. در غرب آن نیز بندر فریدونکنار قرار گرفته است. خزرشهر جنوبی نیز در غرب به کمربندی فریدونکنار محدود می شود و شهرک دریاسر و شهرک آذرنوش در منطقه صفاییه بابلسر در شرق خزرشهر جنوبی واقع شده اند. بخش شمالی و جنوبی شهرک با یک پل عابر هوایی به یکدیگر متصل می شوند. شهرک خزرشهر با مساحت تقریبی 130 هکتار، در 300 کیلومتری تهران واقع شده است و گزینه جذابی برای خرید و یا اجاره ویلا در شمال محسوب می شود.

ویژگی های شهرک خزرشهر

سی ساید خزرشهر با ساحلی سالم سازی شده و با رستوران ها، کافه ها و تفریح گاه های منحصر به فرد خود می تواند یکی از مهمترین جاذبه های این مجموعه باشد. همانگونه که پبش ازاین گفته شد این شهرک از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است که به واسطه جاده فریدونکنار به بابلسر از یکدیگر جدا شده اند. بخش ساحلی این شهرک در خزرشهر شمالی واقع شده است. انواع ورزش های آبی و تفریحاتی چون قایق موتوری، جت اسکی، موتر و چهارچرخ سواری و.. نیز در کنار ساحل خزرشهر امکان پذیر است. جدای از این، خانه های لوکس و بزرگ این شهرک با معماری جذابشان از دیگر جاذبه های شهرک محسوب می شوند که حتی قدم زدن در میان آنها نیز می تواند خاطره انگیز باشد. زمین های بازی و ورزشی مانند زمین فوتبال، بسکتبال، تنیس و ... نیز از امکانات دیگری هستند که در شهرک خزر شهر شمالی و جنوبی وجود دارند و خرید یا اجاره ویلا در شهرک خزرشهر را جذاب می کند. دسترسی آسان این شهرک به مراکز تجاری و مراکز خرید، امکان دسترسی آسان به مراکز خدماتی روزمره در داخل شهرک و امنیت بالای شهرک خزرشهر نیز از دیگر ویژگیهای آن محسوب می شوند.

اجاره ویلا در شهرک خزرشهر

برای خرید ویلا در مجموعه خزرشهر نیاز به بودجه بالایی دارید . قیمت ویلا در این مجموعه شاید از 100 میلیارد تومان نیز فراتر رود و از همین جهت برای افرادی که بودجه کافی ندارند و یا قرار نیست سکونتی دائمی و پیوسته را در این شهرک تجربه کنند، خرید ویلا در شهرک خزر شهر چندان منطقی نیست. این دسته از افراد می توانند با اجاره ویلا در شهرک خزرشهر، تجربه سکونتی جذاب را در این شهرک داشته باشند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت نسبی، اجاره ویلا در شهرک خزرشهر نیز بسیار بالاتر از دیگر شهرک ها(به غیر از شهرک دریاکنار) است. اما با توجه به امکانات این مجموعه، قطعا تجربه زندگی در این شهرک می تواند به هزینه هایش بیارزد.

اجاره ویلا در شهرک خزرشهر جنوبی و شمالی تفاوت چندانی ندارد. البته دسترسی های آسان تر خزرشهر شمالی به دریا، آن را جذاب تر کرده است. اما از سوی دیگر محیط آرام تر خزرشهر جنوبی می تواند مزیت آن باشد. چراکه خصوصا در فصل های گرم سال، خزرشهر شمالی به منطقه ای پر تردد و شلوغ تبدیل می شود.

برای اجاره آپارتمان  ویا ویلا در شهرک خزرشهر بابلسر، مجموعه الماس ایران در کنار شما خواهد بود تا انتخابی درست را داشته باشید.  

پشتیبانی آنلاین
ویژه های بابلسر
پیشنهادات ویژه برای
خرید ویلا در بابلسر